مـی دوسـنـتـی نـدارم طـاقـت دوریـت

امــا رفتی و چـشـام خـیـره بـه سـاعـت رو مـیـز

مـی چـرخـه زمـیـن تـو بـر مـی گـردی

حـالـم خــرابـــه از وقـتـی رفـتـی

هـیـچـی عــوض نــشــده مــن بـی تـــو مـــی مــــونــــم

تو  بـــر مـــیــگــردی من این رو مــــی دونـــــم


 

 دارن به آرزوشون میرسن همه ی حسودا

میگن ببین حواسش به عشقش نبودا

 

اونا دیوونم میکنن با این زخم زبونا

کجایی ببینی که به حالم میخندن اونا

 

هیچکی حال من رو نمی دونه

دلم گرفته از این زمونه

 

تو برگرد میسازم باهات عادت میکنم

این جوون عصبی رو آدم میکنم

 

نمی تونم یه دم آروم بگیرم

خدایا , اون کجاس که دست هاش رو بگیرم

 

خدایا واسه من تو مثه مادر باش

که میخواد من رو آرومم کنه با حرفاش

 

خدایا این زندگیمم دیگه برای تو

هرچی تو بخوای راضیم به رضای تو

 


نظر یادتون نره

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: احساسی ، ،
برچسب‌ها:

.: Weblog Themes By SlideTheme :.