ورس 1 [جی دال] :

یکمی لوسه ولی میدونم دوستم داره میدونم به هیچکی اون غیر از من رو نداده
موش سواره رو موجه باد ، میره بینیش رو نقطه ها
شیرینه ، از جنس رویامه تو اوج خواب
لاغر هست ولی سنگین میشینه با من پس چشماش روشنه مثله آیندس
با خندش میگه منتظرتم تا برگشتت
لطیفه مثله بارون ، مریضه مثله شعرام عمیقه احساسمون ، عجیبه مثله تهران
عشقمون زمین ، آسمون کجاست؟
دلم بَردَست و واسه اون خداست
پس بغلمه ، همسفرمه حتی اگه راهمون جداست
میده بوی رهایی گلم
پس منم بوسیدمش و از دستش فراری شدم
هی




کروس [تهم] :
میرسه ، آره وقت رفتن دوباره عاقبت ، ساکتم من ، ساکشم دم در ، دلش تو دستم
میبوسمش میره تا ساله بعد ، میره تا سال بعد و میگه بیادتم
مچاله تر ، دچاره درد ، خماره هم ، دنباله هم
میمونه خاطرش ، میمونه واسه من
چون میدونه خاکه تهش و تازه تره فکرش واسه کار بد





بریج [جی دال] :
شب داره میره به خواب ، شب داره میره به خواب
شب داره میره به خواب ، شب داره میره به خواب
شب داره میره به خواب ، شب داره میره به خواب
شب داره میره به خواب




ورس 2 [جی دال] :
شب داره میره به خواب صبح بعد تو راه ست گل من اومد گل بد رو باز پیچید برام
و گفت در گوشم این.مسیر طولانی و عمر من کوتاست
گفت به من قول بدم رو راست باشم باش
تا زندگی تابلو شه ، ما نقاش
آه ، باز اشک هاش.
خندیدم از روی دو تا گونه هاش گفتن همه چی خوبه و شب تیره روزه باش
دلش حتی اگه خونِ باز هم باز هم میشه خونه واست
بوسه ها تب دارن و میشه بدن و روح ما گرم
دوره راهم و نزدیکم به اون روزی که از این شهر من میرم
و موندگاره این حس نمیشه معنیش کرد
پس این خطو زدیم بَدو.بی حس شدیم از این درد
هیچوقت نمیگه آخرشه
هیچوقت نگفت
نه هیچوقت






کروس [تهم] :
میرسه ، آره وقت رفتن دوباره عاقبت ، ساکتم من ، ساکشم دم در ، دلش تو دستم
میبوسمش میره تا ساله بعد ، میره تا سال بعد و میگه بیادتم
مچاله تر ، دچاره درد ، خماره هم ، دنباله هم
میمونه خاطرش ، میمونه واسه من
چون میدونه خاکه تهش و تازه تره فکرش واسه کار بد

 


 

دانلود این آهنگ


نظر یادتون نره

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: دیگر ، ،
برچسب‌ها:

.: Weblog Themes By SlideTheme :.