طنز ضد دختر ها

 

پسرا :

شنیدم کامپیوتر گرفتی . مشخصاتش چیه ؟

۸ گیگ رم – ۱ ترا هارد …

دخترا :

شنیدم کامپیوتر گرفتی . مشخصاتش چیه ؟

صورتیه ( ذوق مرگ )

.

.

.

یعنی من خودم رو یه یک لحظه جای این دخترای مجرد میزارم خیلی حالم گرفته میشه

که پسر خوشتیپ و خوشگل و تحصیل کرده ای مثل من قصد ازدواج نداره !!

.

.

.

شنیدین این دخترای دم بخت میگن: من قصد ازدواج ندارم؟

یکی نیست بهشون بگه آخه عزیز من!

ازدواج که قصد نمی خواد!! خواستگار می خواد که تو نداری!

 

.

.

.

یه گوسفند رو سوار یه پورشه کن

خود به خود خوش تیپ، خوش استایل، مرد زندگی

شاهزاده رویاها و فرد ایده آل ۹۵% دخترها میشه!والا !

.

.

.

خبر دست اول :خانم ها توانستند فرق بین پدال گاز و ترمز را کشف کرده

و به وجود دنده ی دو در چند ماشین پی ببرند

.

.

.

سلامتی خانم هایی که میخوان پارک دوبل کنن

روسری لیز میخوره ، شال میافته از سرشون

دکمه مانتو باز میشه ، دستشون میخوره به برف پاک کن

اشتباهی میزنن تو ۴ به جا دنده عقب

آخر سر هم خاموش میکنن !

.

.

.

مرد اولی : امان از دست این زنها ! زنم تمام دارائیمو برداشت و رفت !

دومی : خوش به حالت ! زن من تمام دارائی مو برداشت و نرفت !

.

.

.

مرد به زن : عزیزم ممنونم ازت ! تو اعتقاد به دین رو به زندگیم آوردی!

چون من قبل از ازدواج معتقد بودم جهنم اصلا’ وجود نداره !

.

.

.

فرق پیر دختر با پیر پسر:

اولی موفق نشده ازدواج کنه ولی دومی موفق شده ازدواج نکنه !

.

.

.

تنها روزی که یک زن خوشحال بیدار میشه ، روزِ عروسیشه

چون تنها روزیه که از اول که بیدار میشه میدونه چی باید بپوشه !!!

.

.

.

آقــا واقعـــاً مــن مــونـــدم !

جمعیـــت دختــــرا ایــنــقــــد زیـــاده ..

پــس چــرا شمـــاره شــانـسـى میــگیــرى هــمـش پـســر جــواب میــــده ؟!!

.

.

.

دختره قیافش عین قاشق مربا خوری میمونه

برداشته تو about پروفایلش نوشته:

درگیر من نشو، همــــدم نمیشوم!

اعتماد به نفس بعضیا صاف تو لوزوالمعدم !!

.

.

.

این دخترایی که تا بهشون میگی سلام خانوم میگن لطفن مزاحم نشو …

خب لامصب واسا ببین چیکار داره طرف بعد خود داف پنداری کن !!

.

.

.

دختره می ره لوازم التحریر فروشی می گه آقا شما کارت «تو تنها عشق منی» دارید….

فروشنده می گه: بله داریم

دختره می گه: پس ده تا بهم بدین…..!!!!

.

.

.

قابل توجه خانوما

مرد اونه که قلبتو شارژ کنه

نه سیم کارتتو !

.

.

.

امان از دست این خانما ، ما بالاخره نفهمیدیم مردا همشون عین همن یا یکی از یکی بدترن ؟

.

.

.

به معجزه اعتقاد دارید ؟

دختران زیبای محترم:

از همین تریبون اعلام میکنم میتوانم ۹۰٪ زیبایی شما را با یک دستمال مرطوب پاک کنم!

.

.

.

اگه دیدید یه دختر دهنشو این هوا باز کرده => :O

حتما داره ریمل میزنه !!

 


 

نظر یادتون نرهچشمک

 

 

 


نظر یادتون نره

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: طنز و خنده دار ، جالب ، ،
برچسب‌ها:

.: Weblog Themes By SlideTheme :.