دانلود آهنگ لاکو جان از امیر عظیمی

متن و ترجمه آهنگ لاکو جان امیر عظیمی

مره پیغام بامو کی قاری تو یار می مره
لاکو جان بین اما قاری نوبو تا هسه
کی بگفته تره کر کی بیگیفتم بیخبر من ایته یار دیگر
همه تی دشمنیدی خواییدی کی مره یار تاودید از تی نظر
چره از من دیلگیری ، دیلگیری من گنایی نارمه
بوخودا من تی عشقه تی عشقه یار به می دیل دارمه
کی بگفته تره کر کی بیگیفتم بیخبر من ایته یار دیگر
همه تی دشمنیدی خواییدی کی مره یار تاودید از تی نظر
*****

دانلود آهنگ جدید امیر عظیمی به نام لاکو جان

ترجمه:
برام پیغام اومده که تو با من قهرى یار
دختر جان بین من و تو تا حالا قهرى نبوده
کی بهت گفته دختر که من بی خبر یه یار دیگه گرفتم
همه دشمن تو هستن که می خوان من و از چشم تو بندازن
چرا از من دلگیری من گناهی ندارم
به خدا من عشق تو رو توی سینم دارم
کی بهت گفته دختر که من بی خبر یه یار دیگه گرفتم
همه دشمن تو هستن که می خوان من و از چشم تو بندازن


نظر یادتون نره

نظرات شما عزیزان:

متخصص پوست و مو در کرج
ساعت17:07---4 مرداد 1397
بسیار عالی خسته نباشید با ارزوی موفقیت بیشتر برای شما

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: آهنگ های مشتی ، ،
برچسب‌ها:

.: Weblog Themes By SlideTheme :.