داستانی از علی تیمار

علی تیمار

دیروز در پارک کنار پیرمردی نشسته بودم

به او گفتم تو که سرشار از عصاره تجربه ای مرا نصیحت کن

مرا گفت : خوب بازی نکن ولی بازیگر خوبی باش

و مثل آدم های بــــد ؛ خوب حرف بزن

و...

و من از او تشکر کردم

و او به من گفت

و اما نصیحت آخر :

هیچکس را نصیحت نکن

پرسیدم چرا ؟؟؟

لبخند معنی داری زد و گفت  عجول نباش...

می فهمی !!!

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

   plz dont CP    «»  لطفا کپی نــــکنید

نویسنده ام که طبق معمول علی تیمار

این عکس هم خودم گرفتم

 



نظر یادتون نره

نظرات شما عزیزان:

رستا
ساعت20:45---5 مرداد 1394
ایول لایک
پاسخ:tnx fort Ur CM


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: داستان ها و حکایت ها ، فلسفی ، ،
برچسب‌ها:

.: Weblog Themes By SlideTheme :.