دانلود آهنگ هیتلر و عماد اسکای و ابتذال به نام من میرم

عماد اسکای

 

توی دستم تیغ و تو اون دستم عکس توئه
امشب شب مرگ منو شب رقص درد توئه

از این دنیا میرم حتی اجلم دنبال منه
دیگه تو روزای دنیا فقط پنچشنبش مال منه
خون مثل بارون میباره چیزی نیست دیگه اونو بند بیاره
دست و دل سنگ تو توی تابوت مرگم میذاره
رفتیو تنهام گذاشتی میدونستی که بری من میمیرم
مثل لحظه ی نبودنت تنها میمیرم
من میرم واسه همیشه

من میرمدنیا داغون باشه

من میرم واسه همیشه

من میرم دنیا داغون باشه

***

هیتلر

 

من میرم واسه همیشه دختر

دلم واست تنگ میشه اینو گفتم

خیانت رو دیدم نکن انکار

اشکال نداره این دله خسته رو هر جا می خواد بنداز

فقط بپا

یک جا

ضد حال

نخوری از من

انتقامم رو میگیرم من حتما

بدبخت خستم جز من

جز من نیست انقد واست تورو بخواد عمرا

بودن لکنت پشیمونی از جدایی

گفتم اگه رفتی نداشته باش انتظاری

از من

قطعا

منم رفتم

اشکم نریز واسم

بی خود نگیر ماتم

حتی توی خوابم حساب نمی کنم آدم

آره قاتم و میزنم قید تو رو

از جلو چشام دیگه گمشو برو

***

عماد اسکای

 

توی دستم تیغ و تو اون دستم عکس توئه
امشب شب مرگ منو شب رقص درد توئه

از این دنیا میرم حتی اجلم دنبال منه
دیگه تو روزای دنیا فقط پنچشنبش مال منه
خون مثل بارون میباره چیزی نیست دیگه اونو بند بیاره
دست و دل سنگ تو توی تابوت مرگم میذاره
رفتیو تنهام گذاشتی میدونستی که بری من میمیرم
مثل لحظه ی نبودنت تنها میمیرم
من میرم واسه همیشه

من میرمدنیا داغون باشه

من میرم واسه همیشه

من میرم دنیا داغون باشه

***

ابتذال

 

یه نگاش به سقف

یه نگاش به دست

ضربان قلبش رفتش رو 100

برگ های بهاریش زود شد چه زرد

حلقه عشقش خم شد شکست

اون داشت میرفت و ترس داشت می اومد

جاده ی طولانی عمرش سر اومد

کاش میتونستی درک کنی بدونی چی میگم

دل دل زدناشو من به سادگی دیدم

صدایی شنیدم از بغض و نفرت

که پر کرده بود روش اینه اشک و فکت

اینه قصه ی مرگ

جسم یک مرد

بی روح شده

اینه قصه ی من

 

 


نظر یادتون نره

نظرات شما عزیزان:

رضا
ساعت16:02---21 اسفند 1395
تورو خدا لینگ دانلود بزارید

فاطمه اردستانی 1382
ساعت16:57---10 ارديبهشت 1395
خیلی خیلی خیلی خیلیییییییییی آهنگ جذابیه دوستون دارم مرسی ازاین که این آهنگو توسایتتون گذاشتین
پاسخ:فداتون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: آهنگ های مشتی ، ،
برچسب‌ها:

.: Weblog Themes By SlideTheme :.