میخواستم بگم ببخش ولی

مداد و خودکار

تا حالا شده به یکی بدی کنید و ولی اون ببخشه؟

ولی بازم بدی کنید و بازم ببخشه؟

و . . .

میخواستم بگم بهش ببخش ولی دیگه روم نمیشه بهش بگم

بین این همه غریبه منه آشنا بهت بد کردم و بد کردم و بد کردم . . .

از ما که گذشت ولی دیگه به ادمهای بدی مثه من بها نده

پشیمونم خیلی هم پشیمونم ولی حیف که نمیشه کاری کرد

هع پس مجبورم خودم رو با این منطق جلو ببرم که :

اشتباه از تو بود چون تو زیادی خوب بودی

ایشالا دیگه هیچوخ منو نبینی تا یاد خاطرات تلخت نندازمت . .  .

به بازی خودم باختم

 



نظر یادتون نره

نظرات شما عزیزان:

دخـــــی گرگـــــنمآ
ساعت13:45---16 اسفند 1393
منظورت کیه؟؟!
پاسخ:,ولش کن هر کی بود زیادی خوب بود...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: پست شخصی ، ،
برچسب‌ها:

.: Weblog Themes By SlideTheme :.