فراموش شدم ولی یادآورت میشم

می دونم غرق شدم تو خشم و نفرت

***

                           شک ندارم که تو قلبم عشق هست

***

فراموش شدم ولی یاد آورت میشم

***

                       من همونیم که همیشه باورت می کرد

***

آره یاورت بودم تا آخرش که رفتی

***

                       پیش کسی دشمنش  بودم من

***

ولی میشناسیم که سگ جونم عجیب

***

               هه    فکر نمی کردم اینقد دشمنم باشی

***

 یروز میاد میدی تاوان بدیت

***

                                                که می باره  از چشمات بارون شدید

***

اشک بریزی ...

***

                                                           واسه نادونیت همین

***

داغ دیدم ولی داغت نمی کنم

***

                                             دنیا میزنه من کاریت نمی کنم

***

تاریک نمی کنم روزگارتو

***

                              فقط نگات می کنم ولی یاریت نمی کنم

***

تلخه نه این حس تنفر

سازگار نیست این قصه واست چون

خودت میدونی که حق با منه

کی بود همراه کی رفت با بیقه

اشکال نداره زمان می گذره فراموش میشه

خاطرات تلخت هم یروز برام پوچ میشه

:::ولی خوبه یادآورت بشم که:::

اگه نبودم نبودی

لا اقل این فرمی نبودی

کاش نبودم...

تا این فرمی نبودی


خوبه آدم عوض شه ولی خیلی بده که عوضی شه


نظر یادتون نره

نظرات شما عزیزان:

آنیتا
ساعت13:31---23 دی 1393
ههههههههههههه میدونی چیه؟
اصلا چرا من دارم خودمو خسته میکنم برای؟
تو اگه ارزش داشتی هیچوقت اینقدر بچه بازی در نمیاوردی
دیگه برام یه ذره هم ارزش نداره حرفات
هرچی میخوای بگو
هرکاری میخوای بکن
من خودمو در گیر یه همچین موضوع بچگانه و مسخره ای نمیکنم
حالا تو هی شعر بگو هی فحش بده
من واسه یه دوستی چت رومی خودمو آزار نمیدم
تو نه محیایی نه گوگول و نه یکی دیگه که نمیگم
که بخوام بخاطرت زندگیمو خراب کنم
خدافظظظظظظظظظظظظ علی روانی
از این به بعد هر نظر چرتی که تو وبم بزاری نظرت عمومی میشه میتونی امتحان کنی
اگه میخوای دعوا کنی باشه بیا منکه حسابی بی اعصاب و پایه دعوام
خواستم باهات خوب باشم نزاشتی حالا بگرد تا بگردیم
پاسخ:وای وای ترسیدم ببین وقتی بهم میگی روانی خوشحال میشم من روانی من بچه من دیوونه ولی نامرد نیستم نکبت خوشم میاد حتی نمی تونی ادای خوب ها رو در بیاری


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: پست شخصی ، ،
برچسب‌ها:

.: Weblog Themes By SlideTheme :.